Blogger Layouts

Sunday, 18 November 2012

London Trip! (& Harry Potter Studio Tour) :)

Can't believe how long I've been meaning to do this post for! Well I went to London in the middle of October sooo... like a month haha! Well here it is. :)

My sister and one of my best friends live in London, so I always have a base to stay at should I want a wee break away. My boyfriend Scott has NEVER been to London, so when he came in to a bit of money, we decided to go down for a few days and do some visiting!

We travelled down on a Megabus (he didn't come in to THAT much money haha) and the 9-10 hour drive actually wasn't too bad! There was wifi and plugs so we were sorted. I got into my jammies and slept a lot of the way! We stayed at my friend's flat that night, we just went out for dinner and drinks. :)

On the Friday we went to Harry Potter Studio Tour - EEeeEEeee! OMG, I was so close to tears at some points, I'm a massive Harry Potter fan and it was just amazing!! I'm gonna post some pics from it below under a link in case people are planning on going and don't want any spoilers. =p

On Saturday, my sister took us on a guided tour of all the tourist spots for Scott. At night, Scott and I went to Carnaby Street for dinner and out for drinks in Soho. On Sunday, my sister showed us her local area, Kensington & Chelsea.

My sister and I in Trafalgar Square // Scott and I // Scott and I at Buckingham Palace
 
Night out// Soho // St Christopher's Place // Carnaby Street
 
Sloane Square // South Kensington // My sister's street

We had a great time!! If you want to see some of my Harry Potter Studio Tour photos, click below!
 
Harry Potter was absolutely AMAZING. I went completely snap happy and took hundreds (literally) of photos, but here's just a few:
 
 Outside // Wigs // Gryffindor costumes // Great Hall
 
 4 Privet Drive // Butterbeer // Outdoor sets
 
 Portraits // Letters // Dobby
 
 Weasley's kitchen // Potions class // Model of Hogwarts
 
 Diagon Alley // Huge Hogwarts
 
Hogwarts
 
 
It was all just truly breathtaking. These were all the REAL sets, REAL outfits, REAL props! And the huge Hogwarts at the end was just out of this world. Seriously, if you can go to the Studio Tour, GO!! 
 
Have you been to the Studio Tour? Do you plan on going?
Let me know!

~ Lauren ♥
The Cosmetics Kitten

14 comments:

  1. I really REALLY want to visit the Harry Potter studios! Like really! Looks like you had a great time :) x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gogogooooo! It's so awesome. :)

      ~ Lauren <3

      Delete
  2. looks like you had a great time. Really like your boots btw. Lovely blog I've followed xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw thank you! They're just wee Primark bad boys. =p

      ~ Lauren <3

      Delete
  3. i am soooo jealous of you, if i ever get to go, as soon as i get the tickets i would cry, i am a huge harry potter fan and i realllyyyyy want to go, just cant afford it at the moment, wish i could =[

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well it's still gonna be open for ages I think! Also, when you have the money, it's totally worth the ticket price!

      ~ Lauren <3

      Delete
  4. I went a couple of weeks ago it's the most magical experience ever isn't it! X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes! I don't think I blinked once haha, didn't want to miss anything! =p

      ~ Lauren <3

      Delete
  5. we just went to the studio tour yesterday! It was amazing! :) it was an epic day though as we're 2 1/2 hours away and we spent at least 5 hours there!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well we left my sister's flat at 10.15am to make the 12.30pm appointment, and made it back to her flat about 6pm haha! So yup, long day. We spent about four hours there. It's just so amazing. :)

      ~ Lauren <3

      Delete
  6. the harry potter studio looks amazing! x

    ReplyDelete
    Replies
    1. If you're a Harry Potter fan, go!! =p

      ~ Lauren <3

      Delete
  7. I REALLY wat to go on that tour! It would be amazing. Its a must in the new year with my man. Lovely blog girly, I'm now following via GFC.

    Wendy Xoxo
    www.painttheukpink.com

    ReplyDelete
  8. Same here I really want to go too on that tour. I can see how much you guys had fun there.

    ReplyDelete

Please leave me any comments/questions you have! I looove getting feedback and always reply asap. Thanks! ^_^ <3

Like This? Read Similar Stuff!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...